Flash Örnek Uygulamalar (3)

BOWLİNG UYGULAMASI

1- Oyun alanının tasarımı için topları, 10 adet labut ve atış parkurunu çiziniz..
2- Bundan sonraki kısımda karelerin organizasyonu var.
3- İlk karemizde toplardan bir adet eksilterek parkurun başlangıç kısmına getiriniz.
4- Her karede topu labutlara doğru biraz ilerletiniz ve topun çarptığı kısımda yer alan labutları kare kare herbiri farklı yönlere eğilecek şekilde eğriltiniz (free transform tool kullanabilirsiniz) böylece labutlara düşme efekti vermiş oluruz.
5- Labutları bitirene kadar diğer topları eksilterek parkura sürünüz.
6- Aşağıdaki çalışmada parkur uzunluğu kısa tutulmuştur siz daha uzun bir parkurda çalışarak daha görsel bir çalışma oluşturabilirsiniz..


Bu çalışma EML 11 A sınıfı öğrencilerinden Esra Nur İNCEÖZ tarafından hazırlanmıştır.

DAMLATAN ÇEŞME UYGULAMASI
1- Tasarımı hazırlayınız.

2- İlk karede çeşmenin ağzında bulunan bir damla çiziniz ve damlayı her karede biraz daha kovaya yaklaşacak şekilde ilerletiniz.
3- Damla kovaya düştüğü kareden itibaren birkaç kare boyunca kova içinde büyüyen bir elips çiziniz.


Bu çalışma EML 11 A sınıfı öğrencilerinden Utku KOÇAK tarafından hazırlanmıştır.

KAYAK UYGULAMASI

Bu çalışma EML 11 A sınıfı öğrencilerinden Bayram KOÇ tarafından hazırlanmıştır.

HOKKABAZ UYGULAMASI

Bu çalışma EML 11 A sınıfı öğrencilerinden Esra Nur İNCEÖZ tarafından hazırlanmıştır.

TREN UYGULAMASI

Bu çalışma EML 11 A sınıfı öğrencilerinden Esra Nur İNCEÖZ tarafından hazırlanmıştır.

, ,

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir