Flash Örnek Uygulamalar (2)

BİLARDO UYGULAMASI

1- Öncelikli olarak bilardo masasını, sopasını (ıstaka), delikleri ve topları hazırlayınız.
2- Her karede Insert Keyframe kullanarak bir önceki çalışma alanını kopyalayınız.
3- Kare kare ilerlerek sopayı ve topları hareket ettiriniz.
4- Küçük adımlarla ilerlemeniz biraz uğraştıcı olabilir fakat sonuçta oluşacak görsellik o derecede güzel olacaktır.
5- Animasyonlarda hız ayarlamalarının fps ile yapıldığını unutmayalım.


Bu çalışma EML 11 A sınıfı öğrencilerinden Sezer BİLGAY tarafından hazırlanmıştır.

Bu çalışma EML 11 A sınıfı öğrencilerinden Ramazan GÜNGÖR  tarafından hazırlanmıştır.

BASKETBOL UYGULAMASI

1- Basketbol potasını ve atış yapacak kişiyi çiziniz.
2-  Her karede Insert Keyframe kullanarak bir önceki çalışma alanını kopyalayınız ve kare kare ilerlerek kişinin kolunu ve topu hareket ettiriniz.

Bu çalışma EML 11 A sınıfı öğrencilerinden Esra Nur İNCEÖZ tarafından hazırlanmıştır.

Bu çalışma EML 11 A sınıfı öğrencilerinden Ramazan GÜNGÖR tarafından hazırlanmıştır.

Bu çalışma EML 11 A sınıfı öğrencilerinden Bayram KOÇ tarafından hazırlanmıştır.

, , ,

1 thought on “Flash Örnek Uygulamalar (2)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir